Wednesday, December 7, 2011

A bit to remember

Nak tau tak. aku jenis yang tak suka ikut orang. kalau benda tu so in-style, so zaman terkini, harapan ah aku nak ambil kisah. kalau lagu ni best or cerita ni best. pfft, kisah apa aku. kalau ramai orang tergila-gila movie, lagu, fesyen, style, apa lah kan. you can count me out.

masa time nyanyi lagu someone like you by adele kat canteen, aku fikir aku sorang je tak tau lirik dia. haha yeah aku tau part 'someone like you' tu je la yang aku mampu ikut. aihh, teringat plak waktu 5alrazi duduk kat canteen makan roti canai ramairamai dengan cikgu suriya kan. afiq buat benda lame tu. bukak lagu someone like you, nyanyi samasama. the bond that last forever.

bila balik rumah, aku sanggup dengar lagu someone like you 20 times ulang so aku boleh hafal lagu ni and ingat balik dorang tuh. so aku boleh rasa aku still kat hostel. yeah lame. sebabkan aku rindu sangat dorang tu, aku hafal lirik dia, aku bukak lagu ni kuatkuat, aku belajar guitar chords dia. JUST SO I COULD FEEL LIKE THEY WERE ALL THERE