Friday, December 3, 2010

Reminiscing moments


suasana class. the typicals. ada yang baca buku. ada yang tak reti duduk diam. ada yang main labtop. ada yang makan. ada yang mengemaskini file addmaths dorang. ada yang duduk dekat belakang je tak tau nak buat apa. ada yang tido. and not to forget! ada jee orang yang pegang camera kan.



susana dorm. bangun pagi kejut semua orang. baik kan KD ni ? :) ready for school mesti tak ada mood akibat tak cukup tidur. people's voice is annoyance to my ear. lagilagi bila kena suruh mereka kemas dorm. tengoktengok lebih daripada setengah dah blah pegi sekolah. terpaksa lah aku kena buat semua. terpaksa lah farah dengar aku mencarot tiaptiap pagi. tapi aku sayang dia sebab tak penah penat dengar aku membebel and mencarot. dia sentiasa di sisi aku. tapi bila KD dah bersuara or should I say in tears, mula lah mereka ni buat keja. oh aku kena mintak simpati dulu lah? but all the mood change bila dah sampai class sambil makan karipap.
Buka locker and eat is a must after prep malam. Sesi Gossip bersama farah tengahtengah malam is also a must. sambil dengar kanakkanak bawah umur melalut pasal hari mereka. lights off :)


2010 is a big change for me. At first it seems like a mistake. But I'm glad about the choice I made. No regrets. It was tough at first. But I'm glad I had those people there with me through this experience.






Looking forward to what 2011 has in store for me :)

(Isn't it weird, I don't know why I wrote this like that. the fact is december has only started. 2011 is a month away)

Anyways, THE END :D