Thursday, December 9, 2010

Great times


nadia ♥


wafaa, ima, yani ♥♥

tak tau kenapa. tapi, lately aku selalu teringat kat masa2 yang dah lepas. like haritu tak tau kenapa aku naaak sangat tengok gambar lama2. tak ada lah lama sangat. cam 1-2 tahun lepas. tapi aku sanggup cari semua file dalam computer gambargambar lama. then bila timetime bersendirian selalu je ingat kenangan memories lama dengan kawankawan sekolah lama dengan family. haritu aku try ajak ayah aku main bowling sebab dah lama tak main bowling as a family. rindu kot. pasal kawankawan lagi. tengok gambargambar lama, rasa cam nak nangis je. kenangan je semua tu kan. selalu lah aku cakap 'jom lah lepak macam duludulu' or 'best kan kita orang time dulu tu' or 'ee nak sangat kita orang baikbaik cam dulu'. not gonna happen.
hmmm. seriously aku rindu gilagila kawan kawan lama aku. like WAFAA ATHIRAH, RAHIMAH, NADIA, HAYANI, FATIN, LIZA, SYEENA, NOR NADIA. kita orang kenal sejak form 1 kan. memories daripada form 1 lagi kan. buat benda cam bodoh gila time tu. but it was fun. everything kitaorg buat fun sangat sebab dengan bestfriends. gaduh sekejap then baik balik. hmm. buat apa pun best kalau dengan kawan. rindu sangat. dorang selalu lepak rumah aku lepas school or before school sebab rumah aku paling dekat. even mak aku cakap ' ee sunyi nya kawankawan ain dah tak datang rumah' . ye lah aku dah pindah sekolah kan. but its so true. aku rindu gila jalan dekat padang, naik bicycle dengan dorang. ingat lagi. banyak lah kitaorg buat yang best. tak ada lah best sangat. cam bodoh je. but spending time dengan kawankawan tu yang best. gelakgelakgelak. tak hentihenti. nadia ada simpan videos kitaorg nanyi lah menda lah macamcam lah. camera aku lah jadi camera untuk photoshoot kitaorg. so computer aku banyak photos kitaorg. rindu doh. aihh. rindu lah kitaorg pegi koperasi beli makan then rehat. pastu gelaaak. buat lawak bodoh je. then, balik class pegang tangan menari lah, lompat lah. aku lah tu. hehe. then peluk nadia and rahimah dekat coridor. rindu gila peluk dorang. sampai pengawas kena halau. then kena cakap goodbye, aku kena lah naik atas sebab class aku kat atas. missing it so much. then time balik aku tunggu dorang kat tepi tangga. aku selalu keluar awal. then kena lah tunggu rahimah and nadia yang kena bully dengan budak lelaki. berlari kat aku mengadu. then kita balik, pegang tangan, berpelukan goodbye .
malam chat dengan rahimah sampai kul 3. on the phone with nadia sampai ngantuk. text dengan wafaa. duapuluhempat jam dengan dorang ni. tak boleh pisah. hehe.
rindu gilaaaaaaaaaa
Nadia. rindu sama ini chikaa. tidur rumah dia. parents dia bawak aku jalanjalan. dia bawak aku jalanjalan. teman aku jalanjalan. hugging nadia. miss that a lot. lepak rumah dia sampai malam. bestbest.
Rahimah. rakan selaksamanakuu♥pegi training sukan dengan dia. selalu lah dia datang rumah aku. rindu dengar dia gelak and senyum. rindu chitchat dengan dia. oh jangan lupa kita punya camwhoring. aiyhh. rindu sangat. it was just because that fight. we probably won't be doing it anymore. what a stupid silly fight can break a goodfriendship. wait goodfriendshipS. It was so silly, so stupid. It could've ended in a day. But no body wants to be the bigger person and say apologize.

The result was : everybody decided to do their own thing

Byebye bestfriends ;(

Aku pindah sekolah, Rahimah pindah sekolah, Syeena pindah sekolah, Liza pindah sekolah, Nadia sibuk pasal laki, Fatin pun sama, Wafaa and Hayani mantain je.
yea kita terpisah. Hopefully, Im just HOPING. that someday we can all meet again. ALL TOGETHER. and have a great time like we did before.